המוקד יפעל במענה אנושי בין השעות 08:00-20:00, ובנוסף יהיה ניתן לפנות בכלים דיגיטליים 24/7, כך שיוכלו לקבל מענה בכל רגע שיתאים להם. צוות מוקדניות רחב ומנוסה גוייס במיוחד לשם כך, בראשות מנהלת המוקד, נאוה בלייך, עובדת המועצה, בעלת ניסיון רב בניהול והקמת מוקדים.
במוקד החדש יהיה ניתן לקבוע פגישות, למלא טפסים ולקבל מענה לשאלות בצורה נוחה ויעילה. השירותים המותאמים אישית יאפשרו לכל תושב לקבל פתרונות בהתאם לצרכיו. הנגישות למידע חשוב תבטיח שהתושבים לא יפספסו עדכונים, אירועים והזדמנויות המוצעות על ידי המועצה.
המוקד לא רק ישפר את חווית השירות, אלא גם יחזק את השקיפות במועצה ויעודד מעורבות ציבורית. המועצה מזמינה את התושבים לשתף במשוב, שאלות ותלונות, ובכך לסייע בשיפור השירותים המוצעים ולעבוד יחד למען קהילה טובה יותר.
ראש המועצה אבי רואה, ציין כי "אני מברך את תושבי המועצה על הקמת המוקד החדש שישפר וירחיב את השירות לתושבי המועצה. ברצוני להודות למנכ"ל המועצה, למנהלת המוקד ולכל עובדי המועצה על העבודה החשובה שלהם לטובת התושבים".
מנכ"ל המועצה אבי הרשקוביץ, ציין כי "בחודשים האחרונים עבדנו על הקמת מוקד חדש ומשוכלל לשירות התושבים במועצה. מהיום תושבי המועצה יוכלו לפנות במשך כל שעות היממה, במשך כל ימות השבוע, למחלקות המועצה, והם יקבלו שירות מהיר ואיכותי על ידי עובדי המועצה. ברצוני להודות לראש המועצה אבי רואה, למנהלת המוקד נאוה בלייך, ולכל עובדי המועצה על ההירתמות למשימה החשובה של שיפור השירות לתושבים".
נאוה בלייך מנהלת מוקד השירות לתושב: "ברצוני להודות לראש המועצה ולמנכ"ל המועצה על האמון בהובלת מוקד השירות החדש, שישפר וירחיב את השירות הניתן לתושבי המועצה. הצוות שלי ואני נעשה כל מה שצריך על מנת לתת שירות מיטבי ויעיל לכל תושבי המועצה".