כלכלה וצרכנות

פיבו מביאה את מיטב המותגים הקוריאניים לישראל עם אירוע פופאפ מוצלח בדיזנגוף סנטר

אירוע הפופאפ שנערך בתחילת אוגוסט בקניון דיזנגוף סנטר היה הצלחה מסחררת עם מבקרים שהגיעו מכל קצוות הארץ כדי להתרשם מהמוצרים. במהלך האירוע, המבקרים יכלו להתנסות במוצרים חדשים ומרעננים של המותגים המובילים מקוריאה, ולקבל טיפים על שגרת טיפוח קוריאנית המותאמת לצרכים המקומיים.

  • תוכן שיווקי
  • פורסם 12/09/24
  • 23:32
  • עודכן 12/09/24
צילום: תמונה יח"צ

פיבו (Pibu), מותג הקוסמטיקה החדש שהביא את הבשורה של טיפוח העור הקוריאני לישראל, מצליח לעורר עניין רב בקרב חובבי הטיפוח המקומיים. עם מותגים נחשבים כמו Axis-Y, Beauty of Joseon  ו-COSRX, פיבו מספקת ללקוחות הישראלים הזדמנות להכיר מוצרים מובילים הנחשבים לשיא הקוסמטיקה העולמית.

אירוע הפופאפ שנערך בתחילת אוגוסט בקניון דיזנגוף סנטר היה הצלחה מסחררת עם מבקרים שהגיעו מכל קצוות הארץ כדי להתרשם מהמוצרים. במהלך האירוע, המבקרים יכלו להתנסות במוצרים חדשים ומרעננים של המותגים המובילים מקוריאה, ולקבל טיפים על שגרת טיפוח קוריאנית המותאמת לצרכים המקומיים.

המותגים Axis-Y, Beauty of Joseon ו-COSRX, שהוצגו באירוע, עוררו עניין רב בזכות השימוש בטכנולוגיות מתקדמות ורכיבים טבעיים המספקים תוצאות מרשימות. ההצלחה הרבה של האירוע מעידה על הביקוש הגובר למוצרי קוסמטיקה קוריאניים בישראל, ומותג פיבו מתכנן להמשיך עם אירועים נוספים בהמשך הדרך.

הפופולריות העולמית של טיפוח העור הקוריאני
הפופולריות של K-beauty ממשיכה לגדול ברחבי העולם בזכות השילוב המנצח של טכנולוגיות חדשניות עם מרכיבים טבעיים. בשנים האחרונות, הקוסמטיקה הקוריאנית סחפה מדינות רבות עם המגוון העצום של מוצרים איכותיים שמתאימים לכל סוגי העור והתקציבים. אחת הסיבות העיקריות להצלחת ה-K-beauty היא היכולת להציע מוצרים ברמה גבוהה במחירים נוחים, מה שהופך את שגרת הטיפוח היומית למשתלמת ונגישה יותר.

מותגים כמו Axis-Y, Beauty of Joseon ו-COSRX הצליחו לשנות את הדרך שבה אנו מתייחסים לטיפוח עור הפנים – עם דגש על ניקיון, לחות ושמירה על איזון טבעי של העור. רבים מחובבי הטיפוח מוצאים ששגרת הטיפוח הקוריאנית לא רק יעילה אלא גם חסכונית, עם מוצרים שמתאימים לכל כיס.

פיבו מתכוונת להרחיב את מגוון המוצרים שהיא מציעה על מנת להבטיח שהשוק הישראלי יישאר מעודכן עם הטרנדים החדשים והחידושים מהשוק העולמי של הקוסמטיקה הקוריאנית. החזון של פיבו הוא להביא לישראל מותגים חדשים ומפתיעים שמעולם לא היו זמינים בארץ, ולשמור על רמת החדשנות והאיכות הגבוהה של קוסמטיקה קוריאנית שכולם מכירים ואוהבים.

אירועים עתידיים

לאור ההצלחה של אירוע הפופאפ הראשון, פיבו מתכננת אירועים נוספים בהם יוצגו מוצרים חדשים, עם הפתעות ומבצעים בלעדיים לחובבי הטיפוח הקוריאני. האירועים הקרובים ימשיכו לחזק את הקשר בין הקהל הישראלי לקוסמטיקה הקוריאנית, עם דגש על התנסות במוצרים וקבלת ייעוץ מקצועי בשיטות מתקדמות לטיפוח.

למידע נוסף על האירועים הקרובים ולרכישת מוצרים, ניתן לבקר באתר המותג  PIBU ולעקוב אחריהם ברשתות החברתיות, אינסטגרם וטיקטוק @pibu_il.

 

 

ועוד באותו עניין

תגובות