חדש על המדף

טחינה זה מסורת: 'אחוה' משיקה טחינה גולמית חדשה

חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית חדשה: טחינה מסורתית - טחינה גולמית באיכות פרמיום, עדינה ואחידה, מיוצרת בשיטה מסורתית בטחינה דקה, בעלת מרקם וטעם של הטחינות המסורתיות

צילום: יעל האן

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק הטחינה, משיקה טחינה גולמית חדשה המצטרפת לסדרת טחינות אחוה: טחינה מסורתית. הטחינה החדשה בעלת מליחות מעודנת, מיוצרת מ-100% שומשום טבעי בטחינה דקה ובמרקם עדין וקטיפתי אופייני. הטחינה המסורתית ללא גלוטן, עשירה בסידן, סיבים תזונתיים וחלבון, תשווק לצד טחינה אחוה שהינה טבעית ללא מלח, טחינה גולמית מלאה וטחינה אורגנית. מרקם הטחינה עדין והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.

על פי סקר חדש שפורסם (ונערך ע"י ד"ר חזי גור מזרחי מהמכון לחקר הקמעונאות; ח"מ), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא "אחוה", עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו"ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. "התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר", לדברי ד"ר גור מזרחי.

צילום: יעל האן

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לבשר על הצטרפותה של הטחינה המסורתית לסדרת הטחינות של אחוה. בניגוד לאחוה, הטחינה החדשה מיוצרת בשיטה המסורתית של השרייה במלח, מה שמשפר מאוד את הטעם, הצבע והמרקם. גם בטחינה זו נשמור על המחיר הזול ביותר על המדף, המגיע, על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, לפער של כ-20% מהטחינות המתחרות".

תגובות